Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ by Thalassini and Dimitris

Όπως όλοι γνωρίζουμε κανένας μαθητής δεν θα ερχόταν Κυριακή πρωί στο σχολείο .Ο λόγος που όλοι είμαστε εδώ σήμερα είναι το πρόγραμμα της Μετεωρολογίας. Σήμερα είναι η δεύτερη συνάντηση μας και εργαζόμαστε πάνω στο blog . Είναι φανερή η πλειοψηφία των κοριτσιών στην ομάδα αλλά το ανδρικό στοιχείο με την προσπάθεια του ισοσταθμίζοντας τη διαφορά .Όλο το δυναμικό της ομάδας ελπίζει σε μια καλή και δημιουργική συνεργασία με τους φίλους μας τους Τσέχους και σε μια γεμάτη χρονιά που θα οδηγήσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα, την διεύρυνση του νου μας και του εμπλουτισμού των γνώσεων μας πάνω στη Μετεωρολογία αλλά και σε διάφορα θέματα.

2 σχόλια:

anthi είπε...

Πολύ χαιρόμαστε για αυτά που γράψατε : ) Περιμένουμε και το σχετικό φωτορεπορτάζ....

Ανώνυμος είπε...

Οντως κανενας μας δν θα πατουσε το ποδι του στο σχολειο Κυριακη πρωι αλλα οταν προκειται για το προγραμμα της μετεωρολογιας ολα αλλαζουν...Εγω ειμαι απο τους καινουριους της ομαδας οποτε δν εχω προλαβει να προσφερω και πολλα...Ελπιζω ομως κι εγω σε μια υπεροχη συνεργασια παιδια και ευχομαι για το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα!Και υποσχομαι να δωσω τον καλυτερο μου εαυτο!Αντε καλη μας αρχη και ακομα καλυτερη συνεχεια....!!!